Välkommen som hyresgäst i Hyllie Terrass!
Här finns allt du behöver veta om hur du kan hantera olika situationer, som att anmäla fel och ställa frågor om hyresavtalet. Du hittar också praktiska instruktioner för underhåll och drift av lokalen, inklusive hur du hanterar nycklar och passerkort och hanterar godsleveranser. Vi har även inkluderat information om brandsäkerhet och energispartips som kan vara användbara för dig och ditt företag. Vi hoppas verkligen att denna information kommer att vara till hjälp för dig och att du känner dig välkommen och bekväm i ditt nya utrymme.
Vi på Skanska Fastigheter Malmö AB är er hyresvärd och ansvarig gentemot dig för allt som ingår i hyreskontraktet. Vi finns här för att hjälpa er med allt som rör kontrakt, hyresaviseringar, om- och tillbyggnader eller liknande. Så tveka inte att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar.
För att se till att fastigheten sköts på bästa sätt, samarbetar vi med Coor Service Management som vår driftsentreprenör. De ansvarar för driften av fastigheten och kan erbjuda er skräddarsydda tjänster som passar era verksamhetsbehov. Om ni har några problem i fastigheten, så är det också driftsentreprenören ni kan kontakta för felanmälningar.
Vi hoppas verkligen att ni kommer att trivas i era nya lokaler! Tveka inte att höra av er till oss om ni har några frågor eller funderingar, vi finns alltid här för att hjälpa till.
Med vänlig hälsning
Skanska Fastigheter Malmö AB